onsdag den 14. november 2012

Lidt layouts

Hmm det er da vist ved at være lidt tid siden jeg har vist lidt af mit arbejde herinde. Jeg har ikke været vildt kreativ i år. Min mojo har været pist væk. Men lidt er det da blevet til.

Scrapsisters holdt cybercrop og jeg skulle da selvfølgelig være med. Jeg mødtes med et par søde scrapveninder hvor vi hyggede os med at lave opgaverne.
Dette er et af mine bidrag

 
Jeg har desuden lavet en artikel til Scrapsisters omkring stencils og masks.
Se den her ... Masks og stencil artikel 
Her er et par af mine layouts fra artiklen, hvor jeg fik leget meget med splat, maling, mist og alt mulig andet grisseri ting. Det var rigtig sjovt at lave.
 
Her har jeg brugt modeling paste til træet, mistet, stemplet med et låg og en hel masse andet ting.
 


Her har jeg brugt akryl maling og drysset med sand i malingen.


 

Jeg har meldt mig til hele to December Daily - December dagbog - kurser.
Et hos Scrapsisters og mit første kursus hos Studio Calico.
Det glæder jeg mig til at komme igang med.


Pin It

Ingen kommentarer:

Send en kommentar