lørdag den 17. december 2011

lidt julerier

Hold da op! Det er da vist ved at være lang tid siden jeg sidst har fået noget ordenligt på bloggen. Blev jeg pænt mindet om ;) Lidt nyt design herinde blev det også til.

Det har været en turbolent tid her i huset, med skilsmisse, nyt 'arbejde' osv.

Men jeg har da fået lavet en lille smule kreativt.
Til sidste scrapdag, lavede jeg disse 3 syngende rensdyr (ikke bævere ;) )
De skal da vist have et par medlemmer mere tilføjet koret. De er da for skønne :)

Måske disse to!:


Lidt scrap og kort fik jeg da også lavet, blandt andet til cybercrop hos Scrapsisters.



Og et julelayout til Scrapsisters blog (kommer snart på), sponseret af Love2scrap.dk

Et lille sneakpeak

Du må have en dejlig jul hvis vi ikke 'ses' inden :)
Posted by Picasa

5 kommentarer:

  1. Uha, med både skilsmisse og nyt arbejde, så forstår jeg godt, hvis du føler livet lidt turbulent for tiden. Håber der falder julero over det hele, så du og ungerne får en fredfyldt og hyggelig jul. Skønne kreative indslag og herlige foros af dine børn (går jeg ud fra). Fortsat god weekend. Knus Jytte :)

    SvarSlet
  2. Skønne rensdyr, skønne unger, skønne kreative glimt - glæder mig til at se hele jule layoutet.
    Glædelig december til dig og dine.

    SvarSlet
  3. Bare klø på, du dejlige sjæl, og vis nogle flere af dine kreationer. Vi ved du kan. Du bliver nødt til at få det ældste "barn" med på en sang, så dit eget julekor er på plads. Kram

    SvarSlet
  4. De ligner da meget godt små bævere :D

    SvarSlet
  5. skønne rensdyr, og sjove billeder af børnene :D

    SvarSlet