onsdag den 9. december 2009

8-9 dec

Hold da op hvor går tiden da hurtigt. tænk at der kun er 16 dage til jul.


I går var jeg på tøsetur med Heidi til Holstebro.

Vi ville se den nye butik som Creativ Company har lavet. skøn butik og så kunne vi jo lige hilse på Kirsten og Bente. hyggeligt.

Men vi fik da også shoppet gågaden tynd. vi kunne snart ikke bære mere. Men så blev hovedparten af julegaverne da også klaret. det var skønt.



Jeg tror altså at det er den mest underlige kat vi nogensinde har haft. Den elsker vand og den er tit på vej med os i bad.

Dens faste soveplads er i håndvasken på badeværelset.

Her hælder vi tit lidt vand i til den, som den kan drikke.

En dag hvor vi ikke lige havde fået resten af vandet lukket ud, havde den lagt sig i vandet og lå der og sov.

Og den har heller ikke noget imod at stå med poterne langt ned i vandet. underlig kat ;)

Den elsker også at ligge i Sofies dukkevogn, selv når der bliver kørt lidt vildt.






Ungerne har hver deres pakkekalender.

Jeg syntes lige jeg vil vise Mathias' kalender, som bedstemor har lavet til ham, da han var helt lille.
Han er da sød :)





Uhhh og de lover SNE i næste uge, jubbiiiiii jeg elsker sne, SÅ hyggeligt...


Ha' en dejlig aften
.

1 kommentar: