søndag den 14. juni 2009

Scrap i Herning 20. juni - sommerafslutning

Så scrapper vi igen i Lind d. 20. juni kl. 10 - 22

Vi vil igen lave en lille udfordring med en lille præmie.

Er du nybegynder, er du mere end velkommen hos os Vi har en del helt nybegyndere hos os og vi hjælper dig meget gerne. Vi er gode til at give hinanden gode råd og hjælpe hinanden, hvis man går i stå eller har brug for inspiration.

Mht. mad laver vi 'byg-selv-sandwich' som kommer til at koste ca 30 pr. næse.Det er selvfølgelig ikke tvang. Madpakker, take-out mm. er også velkommen Man skal selv sørge for drikkelse, slik mm.kaffe og te skal jeg nok tage med.og hvis nogle vil bage en kage, tage frugt med eller lign. til et fællesbord, vil det være skønt

Da dette er sidste gang inden sommerferien, vil vi holde en lille hyggemiddag med lidt lækkert mad til aften. Det bliver noget salatbar, kød, kartofler og brød. Pris 65,- pr næse.
-Tilmelding til mad om aftenen skal ske senest onsdag aften.-

Tilmelding i dette indlæg eller på mail info@scrapbooks.dk

Du kan se mere på vores blog http://scrappersbc.blogspot.com/

Kommer du ?
.

2 kommentarer:

  1. Jeg savner allerede vores scrapdage = sommerferie er ikke godt :/ ;)

    Og skal der mon snart updates på din blog.

    Knus

    SvarSlet
  2. ups! jeg er vist en bad blogger, hihi.
    Jeg må vist snart igang, hihi...

    Jeg savner også scrapdagene :/

    SvarSlet