tirsdag den 2. december 2008

2. december

I dag har Claus omsorgsdag så vi tog en tur ind til byen for at købe julegaver. Det blev dog ikke til så mange, men vi fik da nogle ideer.
Men vi havde en hyggelig dag :)

Dagens kalendergave fra TSC, som er nr. 2 gave fra Annika, kan jeg desværre ikke fortælle om, da de andre i min gruppe ikke må vide hvad det er... hemmelig hemmelig...
Men det er en ny ting jeg ikke har prøvet at scrappe med før. det skal nok blive spændende. Jeg skal vist lige have en brugsanvisning først ;)

I morgen er det min fødselsdag, så de to mindste unger, ja og Claus, bliver hjemme og hygger om mig.

Det var vist alt for idag....

2 kommentarer:

  1. tillykke tillykke søde med fødselsdagen, hvordan går det med den 13??

    SvarSlet
  2. Til lykke med fødselsdagen forleden og tak for din kommentar hjemme hos mig. Jeg kan se du bor i Jylland, så det kan jeg nok ikke svare på, jeg har købt mine i den amerikanske butik i København. MEN jeg ved de også har haft dem i Mad og Vin i Magasin, hvis det hjælper lidt.

    SvarSlet