mandag den 10. marts 2008

Scrap i det jyske

Lørdag var vi så med på Convention Scrap i det jyske. Jyllands første scrapconvention.
Det var et super godt arrangement med 120 tilmeldte scrappere og 8 vidt forskellige jyske butikker. Desuden kom mange bare for at kigge hvad det nu var som vi lavede.

Stor tak til Sabina for et flot arrangement. Godt gået :o) vi glæder os til næste år.....

Jeg var taget af sted med Mathias, da Claus skulle passe de to små. Mathias hyggede sig med at scrappe lidt, snakke med kunder, se film og spille computer.
Vi kørte til Ejsing fredag aften med alle vores varer pakket i vores lille bil. De blev kastet ind på nogle borde så det så rimelig pæn ud. så måtte vi om rokere det næste dag.

Vi havde en super god dag, hvor vi hyggede os rigtig meget. Men også en hård dag. vi sad ikke meget ned, det gav lidt vabler på fødderne...av av

Det var egentlig imponerende hvor meget vi fik stoppet i den bil og hvor meget det egentlig fyldte på standen. Jeg var noget skeptisk da jeg så standens størrelse, om vi kunne fylde den ud.
Jeg fik da også købt lidt ting selv. Det blev til lidt stempler, værktøj og lidt andet.
Nu skal vi så have pakket alt ud igen og talt op. men det må altså vente til næste weekend.

1 kommentar:

  1. Hej Heidi.
    Jeg ser først din blog nu, - tillykke med den :-)

    Ja, det var en rigtig god dag i Ejsing. Imorgen går turen til Ryslinge, det glæder jeg mig til.

    Hils Mathias fra "hende med eyeletterne" HI-HI....

    Knus
    Kirsten

    SvarSlet